2010. február 8., hétfő

A barátok...


Sokat gondolkodtam azon, hogy mivel is fogom kezdeni. Elkezdeni a nehéz, utána már jön minden magától. Kezdetnek a legjobb téma az a barátság. Barátai mindenkinek vannak, csak hogy két fajta barát létezik: igaz barát, aki mindig ott van, ha szükség van rá, aki mindig csak a javadat akarja, aki nem engedi, hogy hülyeségeket csinálj és van a kamu barát, aki az első akadálynál tovább áll. Sajnos az utóbbi nagyon elszaporodott, ezt én is megtapasztaltam a saját bőrömön. Talán meg is kéne köszönjem annak a bizonyos lánynak aki rádöbbentet arra hogy az igaz barátnak hitt ember nem is volt az. ( Egy bulin voltunk, én egy lánnyal mentem és nagyon is jól éreztük magunkat, ameddig rá nem jöttem, hogy a lány és az egyik legjobb barátom összejöttek. Biztos most azt gondoljátok, hogy ez nem csak a fiú hibája, mert a lány nem kellet volna hagyja magát, ha már velem jött. De kérdem én...Te ráhajtanál a legjobb barátod partnerére? Mert én NEM. Én mindig azt mondom, hogy hálát adok az Úrnak, hogy nem vagyunk egyformák. ) Léteznek még igaz barátok is, ritka, de minden ember mellett van legalább egy ilyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése