2010. február 11., csütörtök

Közeledik...


Mindjárt itt van, közeledik, Február 14-ike. Valentin Nap, szerelmesek napja, sokan várják ezt a napot, hogy erősítsenek kapcsolatukon párjukkal. Nekem a Február 14-ike két dolgot is jelent: anyukám születésnapját és persze Valentin Napot. De szerintem sokan nem is tudják hogy mit is jelent ez a bizonyos ünnep. Lehet, hogy én sem vagyok tudatában az igazi történetnek. Sokak szerint nem is egy Valentin volt hanem több. Az én agyamba az a történet vésődött , hogy Valentin pap volt, aki titokban párokat adott össze, ellenszegülve ezzel Claudius császár törvényének, amely átmenetileg megtiltotta a házasság kötéseket. Ezért van ez a nap, Valentin Nap, amikor a szerelmesek emlékeznek. Legalábbis ez kéne hogy legyen, de mostanában több ajándék van Valentin Napkor mint Karácsonykor. Lehet, hogy más lenne a véleményem, ha lenne kivel megosszam ezt a napot, egy lány, aki ne akarjon kihasználni, akinek nem csak futó kaland legyek, aki érezzen irántam valami többet. De türelmes és optimista ember vagyok, el fog jönni az a személy akire rá illenek az előbb felsorolt dolgok. Addig ezen a napon, a főszerep anyukám születésnapja...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése